Dag 36 - Reisverslag uit Hunter, Verenigde Staten van Kaylee Valk - WaarBenJij.nu Dag 36 - Reisverslag uit Hunter, Verenigde Staten van Kaylee Valk - WaarBenJij.nu

Dag 36

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

15 Juli 2014 | Verenigde Staten, Hunter

Hallo allemaal,

Het is al dag 36, nog 40 dagen op camp, 50 dagen tot mijn verjaardag en 62 dagen totdat ik eindelijk weer thuis ben. Ik wil niet zeggen dat de tijd vliegt, maar het schiet wel op! Session 2 is zaterdag afgelopen, dan hebben we van 1 uur 's middags tot zondag 1 uur 's middags vrij, met het hele camp! Waarschijnlijk gaan we dan met een paar meiden uit de cabin naar de sauna (als we er met de taxi kunnen komen). Even lekker ontspannen!

Afgelopen zaterdag was mijn day off, ik ben naar een festival, The Hudson Project, geweest met Yvette en een 3 andere counselors. Het was echt super gaaf! Alles is 10 keer groter, mooier en beter dan bij ons. Het is ook 10 keer zo duur, dat is dan weer jammer... Maar ondanks dat had ik dit echt niet willen missen!

En geloof het of niet deze week hebben we de cleanest cabin award gewonnen! Zie foto's :)

De regels zijn de afgelopen dagen stevig aangetrokken hier op camp. Ik dacht dat het al streng was, maar het kan altijd erger. Als je slippers draagt, dan krijg je een extra OD, ook op je vrije dag, vrije uur of na 10 uur. Een OD betekent dat je vanaf 10 uur in de cabin bent bij de campers, dan gaan zij slapen (of niet haha). Normaal gesproken heb je 2 a 3x in de week een OD. Behalve als je dus gezien word met slippers. Niet alleen met slippers, ook met je mobiel, als je op een tafel zit, op de railing van het balkon van de cabin, gewoon bij alle kleine overtredingen eigenlijk.

Wat er nu wel geregeld is, is dat je met je day off kan inschrijven voor bepaalde activiteiten. Iedere dag is een andere activiteit, je kan gaan shoppen (bij een suuuuuuuuuupergroot shoppingcenter), naar Woodstock, etc.

Oh en morgenavond is International Night. Dan moet je met je landgenoten je land vertegenwoordigen, dus hebben jullie goede ideeen??? Ze zijn welkom hihi.

Ik hoor van jullie en jullie van mij
xxxxxxxxxxxxxx jes

  • 15 Juli 2014 - 21:13

    Wilma Van Denburg:

    goodluk xx love itt ben gisteren naar ome jan geweest en iets gedronken met mama groetjes knuffie

  • 15 Juli 2014 - 21:54

    Peter Liebers:

    Hoi Kaylee.

    Ik wist wel dat je het kon ga zo door,

    Gr Peter Gerda en Bjorn.

  • 15 Juli 2014 - 22:57

    Gonny:

    Je ben een kanjer en vooral doorgaan xxxxx

  • 16 Juli 2014 - 00:42

    Mamma:

    Hoi kayl goed bezig
    Ben benieuwd als je thuis bent ik ook plezier van je clearing award heb
    Ha ha is wel een hele goeie hvj xxx

  • 27 Juli 2014 - 18:33

    Hanne:

    ooojeeee daa wud poetse thuus vooortaaan ha ha XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hunter

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 September 2014

Nog maar een weekje te gaan...

20 Augustus 2014

Laatste sessie

31 Juli 2014

nog 24 dagen op camp!

25 Juli 2014

3th session

18 Juli 2014

Vluchten zijn geboekt!
Kaylee

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 5538

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: