Introductieweek - Reisverslag uit Hunter, Verenigde Staten van Kaylee Valk - WaarBenJij.nu Introductieweek - Reisverslag uit Hunter, Verenigde Staten van Kaylee Valk - WaarBenJij.nu

Introductieweek

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

19 Juni 2014 | Verenigde Staten, Hunter

Hallo allemaal,
Even een snelle update. Ik heb dus geen Wi-Fi op camp, dat is zo balen! Op dit moment hebben we met het hele camp een day off en wij hebben een hotelkamer geboekt met een paar meiden uit de cabin. Daar is gelukkig Wi-Fi zodat ik jullie even snel kan vertellen dat ik nog leef en dat alles goed gaat hier.

Ik heb flink gebaald van de hele situatie met het internet. Er zijn een paar computer dus het is niet vanzelfsprekend dat ik die iedere dag kan gebruiken. Ik mis iedereen heel erg en het word alleen maar erger als ik niemand normaal kan spreken, even Skypen dat is zoo fijn...

Oke ik zal jullie even vertellen over het kamp. Deze week hebben we alleen maar trainingen en introductie gehad, zaterdag begint het echte werk. Dan komen de campers. Ik zit met 10 andere meiden in een cabin, van over de hele wereld! Van Australie tot Hongarije haha. Verder is het eten écht Amerikaans. 's Ochtends krijgen we soms zelf een soort van hamburgers. Gisteren aten we sperziebonen, ik deed een vreugdedansje, eindelijk iets dat op thuis lijkt!

Ook heb ik al kennisgemaakt met de beestjes. Er zijn hier beren, superspinnen, heeeeeeeel veel insecten, heel veel insecten. Ik heb er zelfs een ander bed voor moeten nemen... iewl!

Ik ga even verder genieten van de Wi-Fi. Misschien word hij op camp gemaakt, dan vertel ik jullie de volgende keer wat meer. Alvast sorry dat jullie weinig van mij horen, maar ik denk wel aan jullie allemaal!

xx jes vanuit Hunter


  • 19 Juni 2014 - 16:49

    Stefanie:

    Succes kayl xxx

  • 19 Juni 2014 - 16:57

    Mam:

    Ieder woordje is genoeg poes
    Je word hier ook gemist

  • 20 Juni 2014 - 02:56

    Marvin:

    Nice verslag Kaylee. Veel succes daar.

    X Marvin

  • 23 Juni 2014 - 10:43

    Letty:

    Gezellige beestjes heb je.
    Zet hem op nu de campers er zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hunter

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 September 2014

Nog maar een weekje te gaan...

20 Augustus 2014

Laatste sessie

31 Juli 2014

nog 24 dagen op camp!

25 Juli 2014

3th session

18 Juli 2014

Vluchten zijn geboekt!
Kaylee

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 5539

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: