Campers zijn gearriveerd - Reisverslag uit Hunter, Verenigde Staten van Kaylee Valk - WaarBenJij.nu Campers zijn gearriveerd - Reisverslag uit Hunter, Verenigde Staten van Kaylee Valk - WaarBenJij.nu

Campers zijn gearriveerd

Door: Kaylee de Valk

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

27 Juni 2014 | Verenigde Staten, Hunter

Hoi hoi allemaal,

Daar ben ik eindelijk weer. In de tussentijd veel gebeurt! De campers zijn gearriveerd, Wi-Fi is gemaakt en ik ben helemaal gesloopt haha. Het is zo zwaar. De campers zijn erg lastig en we zijn eigenlijk met te weinig counselors in onze cabin. Ik slaap amper en heb al de nodige bijt- en krabwonden. Het liefste ga ik nu lekker naar huis, lekker in mijn eigen bedje en naar al mijn lieve vrienden en familie. Ben pas ruim 2 weken hier en ik mis jullie zo erg :(

Zal even in vogelvlucht vertellen wat ik hier moet doen. Verdeeld over 1 sessie (2 weken) heb je een aantal OD's (on duty). Dat betekent dus nachtdienst... Heel fijn, want wij hebben een aantal nachtbrakers en dat houd je dus uit je slaap. Gedurdende de dag houd je de campers bezig en zorg je voor ze. Er zijn allerlei activiteiten op het camp waar je cabin voor is ingeroosterd. Je loopt met je campers mee, wij hebben allemaal 1 op 1 campers, dus je bent constant bezig met 1 camper. Gelukkig maken wij per dag een schedule waardoor we ieder uur met een andere camper zijn, dat werkt gelukkig goed! Dit doe je de hele dag door en 's avonds breng je je campers naar bed. Je slaapt met zijn allen in een cabin. Campers onder in het stapelbed en wij bovenin.

Privacy is hier ver te zoeken. Zelfs op de WC en in de douche is die nergens te vinden. Er zijn twee badkamers in de cabin met 2 wc's en 2 douches. Daarvoor hangen douchegordijnen en that's it. Ben er nu wel aan gewend, maar het was wel even schrikken toen ik hier aankwam haha.

Iedere week heb ik 1 day off, dat is zo fijn! Maandag had ik er eentje. Ik ben toen naar 'the creek' geweest met een paar andere counselors. Daar hebben we gezwommen en genoten van het zonnetje. Het is echt even fijn om van camp af te zijn dan. Even rust en relaxen. Aankomende dinsdag is mijn tweede, we gaan nog even bedenken wat we dan gaan doen, misschien een dagje met de bus naar New York City. Geen idee, maar dat word vast weer top!

We hebben ook al rondgekeken voor onze 3 weken na camp! Het word waarschijnlijk New York City, Florida, Miami. Nog alleen de tickets boeken en het is geregeld.

Hopelijk word het volgende week zaterdag een stuk rustiger hier op Camp Loyaltown, als de volgende groep campers komen. Als het goed is wel, dat is wat ze ons belooft hebben. Ik hoop het in ieder geval wel, anders ben ik aan het einde van dit alles kapot en kan ik alleen maar slapen in mijn 3 weken reizen haha!

Ik houd jullie op de hoogte, jullie kunnen mij ook appen en facebooken, maar ik reageer niet meteen. Ik kan mijn mobiel niet bijhouden en ook wegens het tijdverschil natuurlijk.

Ik ga nu lekker slapen, het is nu 23.45, terwijl het bij jullie 05.45 is. Dat is ook zo raar, ik ga slapen en jullie staan al bijna op.

Love you all! xxxxxxxxxxxxxxxxx
tot over
0,2 jaren
2,6 maanden
11,5 weken
80,8 dagen
116363 minuten
6981807 seconden
en 6981790000 miliseconden

  • 27 Juni 2014 - 23:09

    Peter Liebers :

    je gaat het wel redden alles went dus ook dit, wij wensen je veel sterkte en geniet van je vrije dagen.

    gr Peter Gerda en Bjorn.

  • 28 Juni 2014 - 10:45

    Mam:

    Hoi kayl het ergste heb je bijna gehad de rest ga je ook zeker doen
    Lekker denken aan de drie weken die je straks als je daar klaar bent voor je zelf hebt
    Dikke kus en knuf

  • 29 Juni 2014 - 02:43

    Romy:

    Lieve kaylee,
    Vind het toch wel moeilijk om te lezen dat je het zo zwaar hebt!! Doorzetten meid, je kunt het!!

    Loveyou


  • 29 Juni 2014 - 03:10

    Hanne:

    Heee Kaylee
    Best te begrijpen dat het zwaar is, maar iedereen blijft netjes op hun stekkie wachten op jou, ik sluit mij aan bij het gene dat je er naar uit moet kijken naar de drie weken waar je naar uitkijkt en mischien nooit achteraf had willen missen, even door bijten je kunt het! is mischien makkelijker gezegd dan gedaan maar probeer het in ieder geval kijk uit naar de mooie momenten die je later kunt vertellen en nog mee gaat maken... Dat je mischien vroeg of laat kunt zeggen zijn mooie herrinneringen en natuurlijk dat je zo fijn kon douchen! ha ha ha Geintje...... goed, nu laat hier, ik zo naar mijn mandje, we schrijven nog een hele dikke kus vanaf deze kant van de wereld....en euhhhhh Gaan met die banaan ha ha ha...... doeg..tot laters XXXX

  • 03 Juli 2014 - 10:06

    Letty:

    Bijna nieuwe campers, hopelijk wordt het dan een stukje makkelijker voor jullie.
    Heb je genoten van je vrije dag dinsdag?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hunter

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 September 2014

Nog maar een weekje te gaan...

20 Augustus 2014

Laatste sessie

31 Juli 2014

nog 24 dagen op camp!

25 Juli 2014

3th session

18 Juli 2014

Vluchten zijn geboekt!
Kaylee

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 5537

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: