Vluchten zijn geboekt! - Reisverslag uit Hunter, Verenigde Staten van Kaylee Valk - WaarBenJij.nu Vluchten zijn geboekt! - Reisverslag uit Hunter, Verenigde Staten van Kaylee Valk - WaarBenJij.nu

Vluchten zijn geboekt!

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

18 Juli 2014 | Verenigde Staten, Hunter

Hoi allemaal, daar ben ik weer!

Alleen om even te vertellen dat we de vluchten hebben geboekt voor na camp. We gaan eerst natuurlijk op 24 augustus naar New York City voor een weekje. 1 september vliegen we naar Orlando, Florida :) daar blijven we een paar daagjes en dan verwachten we rond de 5e naar Miami te gaan met de trein. de 10e vliegen we weer terug naar New York City en de 14e eindelijk weer terug naar Nederland. Duurt nog 5 weken, maar ik heb er zo ontzettend veel zin in!

Groetjes en kusje van mij xxx

• 19 Juli 2014 - 14:55

Letty:

Je hebt flink wat plannen voor je weekjes vakantie, leuk hoor.
    Het begint al een beetje op te schieten, voor je het weet is het zover.
    Hopelijk krijg je weer een leuke groep campers zondag, maar eerst maar even genieten van wat vrije tijd met z'n allen.

• 19 Juli 2014 - 17:43

Mamma:

Hoi mop hopelijk krijg je weer net zulke gezellige campers als de afgelopen paar weken
    Dan weet je zeker dat de tijd vooruit vliegt zodat jullie lekker kunnen gaan reizen
    De boekingen zijn goed gepland dus het gaat zeker leuk worden daar
    HVJ XXX GROETJES MAM

• 27 Juli 2014 - 18:30

Hanne:

Zekers gaan genieten daaroooooo doeiiii vauuut gruuuuuusbék XXXX