nog 24 dagen op camp! - Reisverslag uit Hunter, Verenigde Staten van Kaylee Valk - WaarBenJij.nu nog 24 dagen op camp! - Reisverslag uit Hunter, Verenigde Staten van Kaylee Valk - WaarBenJij.nu

nog 24 dagen op camp!

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

31 Juli 2014 | Verenigde Staten, Hunter

Hallo allemaal,

Nog 24 dagen te gaan op camp. Daarna nog lekker 3 weekjes reizen en natuurlijk mijn 19e verjaardag vieren hier in Amerika hihi! De tijd gaat nu stiekem toch wel een beetje snel, volgens mij zijn we al over de helft.

Afgelopen zaterdag was mijn day-off, we zijn naar de Catskill waterfalls geweest en na het avondeten hebben we besloten om ook nog eens de huntermountain te beklimmen. Ik heb er nog steeds spierpijn van, wat een dag! Maar het was zo mooi daar! Foto's staan op mijn Amerika-fotofacebook :)

Nou, zondag gaat deze groep guest weer naar huis en dan krijgen we volgende week weer 7 campers. 3 meiden en 4 jongens! Een aantal in een rolstoel, dus dat word zweten.

Onze reisplannen zijn bijna klaar, deze week gaan we alvast wat hostels, hotels en tickets bestellen zodat we zoveel mogelijk tijd hebben om te genieten straks!

Ik houd jullie op de hoogte

xxxxxx love you all

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hunter

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 September 2014

Nog maar een weekje te gaan...

20 Augustus 2014

Laatste sessie

31 Juli 2014

nog 24 dagen op camp!

25 Juli 2014

3th session

18 Juli 2014

Vluchten zijn geboekt!
Kaylee

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 5534

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: