Het einde is in zicht - Reisverslag uit Hunter, Verenigde Staten van Kaylee Valk - WaarBenJij.nu Het einde is in zicht - Reisverslag uit Hunter, Verenigde Staten van Kaylee Valk - WaarBenJij.nu

Het einde is in zicht

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, Hunter

Hoi allemaal,
Het is alweer een tijdje geleden dat jullie iets van mij hebben gehoord. De tijd gaat ineens supersnel en het einde van camp is in zicht. Ik ben zo verliefd op deze groep campers, ze zijn zo geweldig. Morgen gaan we alle koffers inpakken en zondag vertrekken ze alweer. Ook gaan er dan wat counselors weg, omdat zij de laatste, 5de sessie, niet gaan doen. Zo ook 2 meiden uit onze cabin :(

Als de campers zijn vertrokken gaan wij opruimen en sommige counselors verhuizen naar een andere cabin voor de laatste sessie, ik weet nog niet in welke cabin ik zit. Daarna hebben we 1 dag vrij met zijn allen voordat de laatste en zwaarste groep campers arriveren. Ik vind het superspannend en hoop dat het allemaal goed gaat komen. Gelukkig zijn het maar 5 dagen.

En daarna begint het avontuur! Lekker relaxen, miami beach, universal studios, de toerist uithangen en natuurlijk heel heel heel veel shoppen. Gisteren alvast tijdens mijn day off een voorproefje gehad in een groot winkelcentrum in Albany. Ik heb er superveel zin in en ook kijk ik stiekem wel heel erg uit naar de dag dat ik weer aankom in het hopelijk zonnige Nederland. Dat is nu over precies een maand.

Spreek jullie snel
xxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hunter

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 September 2014

Nog maar een weekje te gaan...

20 Augustus 2014

Laatste sessie

31 Juli 2014

nog 24 dagen op camp!

25 Juli 2014

3th session

18 Juli 2014

Vluchten zijn geboekt!
Kaylee

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 5535

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: