3th session - Reisverslag uit Hunter, Verenigde Staten van Kaylee Valk - WaarBenJij.nu 3th session - Reisverslag uit Hunter, Verenigde Staten van Kaylee Valk - WaarBenJij.nu

3th session

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

25 Juli 2014 | Verenigde Staten, Hunter

Hoi iedereen,

Sessie 3 is alweer bijna een week hier. Het is deze keer heel anders dan de andere sessies. De campers zijn guests geworden en de zijn bijna allemaal onafhankelijk. We hoeven ze dus niet meer te volgen, begeleiden en verzorgen.

Nu heb ik voor iedere dag een programma. Ik ben per deel ingedeeld bij program. Dat kan zijn dance, drama, sport, mini-golf, natuur, knutselen, etc. Ook hebben we patrols. Je moet dan op bepaalde plaatsen op camp op de uitkijk zitten en ervoor zorgen dat er niemand van camp loopt of dat er gekke dingen gebeuren. Soms duurt dit wel 3,5 uur. Dan zit je dus 3,5 uur niks te doen. Nu heb ik wel een boek en mijn iPod dus het is wel te doen, maar alsnog is het te lang.

Deze groep is heel leuk, we hebben 12 guests in de cabin, maar omdat ze zo onafhankelijk zijn zien we ze alleen maar bij de maaltijden. Verder zijn ze de hele dag zelfstandig naar alle activieiten die ze gekozen hebben. Eigenlijk is het dus een beetje een saaie sessie, we hebben niet zoveel te maken met de guests.

Morgen is mijn day-off alweer. We gaan waarschijnlijk naar de watervallen in de bergen. En dan nog even een weekje genieten van de rust hier voordat de rolstoelers arriveren in onze cabin.

Ik spreek jullie snel weer xxxxjes