3th session - Reisverslag uit Hunter, Verenigde Staten van Kaylee Valk - WaarBenJij.nu 3th session - Reisverslag uit Hunter, Verenigde Staten van Kaylee Valk - WaarBenJij.nu

3th session

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

25 Juli 2014 | Verenigde Staten, Hunter

Hoi iedereen,

Sessie 3 is alweer bijna een week hier. Het is deze keer heel anders dan de andere sessies. De campers zijn guests geworden en de zijn bijna allemaal onafhankelijk. We hoeven ze dus niet meer te volgen, begeleiden en verzorgen.

Nu heb ik voor iedere dag een programma. Ik ben per deel ingedeeld bij program. Dat kan zijn dance, drama, sport, mini-golf, natuur, knutselen, etc. Ook hebben we patrols. Je moet dan op bepaalde plaatsen op camp op de uitkijk zitten en ervoor zorgen dat er niemand van camp loopt of dat er gekke dingen gebeuren. Soms duurt dit wel 3,5 uur. Dan zit je dus 3,5 uur niks te doen. Nu heb ik wel een boek en mijn iPod dus het is wel te doen, maar alsnog is het te lang.

Deze groep is heel leuk, we hebben 12 guests in de cabin, maar omdat ze zo onafhankelijk zijn zien we ze alleen maar bij de maaltijden. Verder zijn ze de hele dag zelfstandig naar alle activieiten die ze gekozen hebben. Eigenlijk is het dus een beetje een saaie sessie, we hebben niet zoveel te maken met de guests.

Morgen is mijn day-off alweer. We gaan waarschijnlijk naar de watervallen in de bergen. En dan nog even een weekje genieten van de rust hier voordat de rolstoelers arriveren in onze cabin.

Ik spreek jullie snel weer xxxxjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hunter

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 September 2014

Nog maar een weekje te gaan...

20 Augustus 2014

Laatste sessie

31 Juli 2014

nog 24 dagen op camp!

25 Juli 2014

3th session

18 Juli 2014

Vluchten zijn geboekt!
Kaylee

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 5545

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: