Laatste sessie - Reisverslag uit Hunter, Verenigde Staten van Kaylee Valk - WaarBenJij.nu Laatste sessie - Reisverslag uit Hunter, Verenigde Staten van Kaylee Valk - WaarBenJij.nu

Laatste sessie

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

20 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Hunter

Hallo allemaal,
Daar gaan we dan, laatste en moeilijkste sessie is begonnen. In mijn cabin zijn op dit moment 5 meiden en 2 jongens. Een aantal weer in een rolstoel. Het is erg leuk, maar ook heel zwaar. Kan wel zeggen dat het ongeveer vergelijkbaar is met sessie 1. We hebben te weinig counselors in de cabin dus dat maakt het allemaal nog wat erger. Moet wel zeggen dat ik me er nu beter bij voel dan in de 1e sessie!

Nog 4 nachten op camp en dan vertekken we. Kan niet geloven dat ik gewoon al 10 weken in Amerika ben en dat ik over 3,5 week weer in het vliegtuig opweg naar huis zit.

Het was een super super tijd. Had dit nooit willen missen en ik ben zo blij dat ik het gedaan heb. Veel geleerd, super ervaringen opgedaan en veel nieuwe lieve, geweldige vrienden gemaakt. Aan de ene kant wil ik supergraag gaan reizen en daarna zo snel mogelijk naar huis toe, maar aan de andere kant wil ik ook weer blijven bij alle mensen die ik hier ontmoet heb. Ik weet het niet meer haha.


Dit is dan mijn laatste verslag van camp, de volgende keer spreek ik jullie toe vanuit een van onze volgende bestemmingen.

LOVEYOU,
Kaylee

  • 21 Augustus 2014 - 00:32

    Jacqueline :

    Ha poes, fijn te lezen dat je toch blij bent dat je dit avontuur bent aangegaan!
    Geniet nog even van de laatste paar weken, this is once in a lifetime.
    Ben enorm trots op je dat je door gezet hebt!!

    Life's what you make it ❤️

    Een hele dikke kus en knuf!! Xxxx


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hunter

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 September 2014

Nog maar een weekje te gaan...

20 Augustus 2014

Laatste sessie

31 Juli 2014

nog 24 dagen op camp!

25 Juli 2014

3th session

18 Juli 2014

Vluchten zijn geboekt!
Kaylee

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 5549

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: