Start of Session 2 - Reisverslag uit Hunter, Verenigde Staten van Kaylee Valk - WaarBenJij.nu Start of Session 2 - Reisverslag uit Hunter, Verenigde Staten van Kaylee Valk - WaarBenJij.nu

Start of Session 2

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

09 Juli 2014 | Verenigde Staten, Hunter

hey allemaal,
even een korte update. Session 2 is begonnen, er zijn nieuwe campers en ze zijn geweldig! Ik heb een Facebook aangemaakt waar ik al mijn foto's op zet, dus voor degene die willen, laat eventjes weten :)

Gisteravond was er een waarschuwing voor een tornado. We mochten de cabin niet uit en moesten misschien evacueren. Uiteindelijk gelukkig niets gebeurt hier, het zonnetje scheen weer toen ik vanochtend opstond.

Sinds vandaag moet ik ook af en toe helpen in de dining hall, tafels dekken en alle campers en counselors helpen, eten brengen enzo. Vind het leuker in de cabin, maar het is wel oke om te doen!

Ik voel me een stuk beter nu de nieuwe groep campers er zijn! Al mis ik jullie allemaal nog steeds supererg, ik heb eindelijk weer zin om hier te blijven en er helemaal voor te gaan:) Nog 68 dagen totdat ik weer thuis bent. 1/3 zit er op, nog even er tegenaan en dan kan ik lekker genieten van 3 weken reizen.

Jullie horen snel weer van mij.
Geniet van de wedstrijd vanavond! Ik support ze met vlaggetje vanuit hier. Kan helaas niet kijken :( Zondag heb ik vrij, dus ALS ze winnen ga ik lekker de finale kijken!

xxxxjes love you all

• 10 Juli 2014 - 21:49

Peter Liebers:

Hoi Kaylee,

Fijn om te horen dat het allemaal wat beter gaat, maar ja ik heb in het begin al gezegd dat je het wel ging redden, ga zo door want als je ergens plezier van hebt schieten de dagen , weken zo niet maanden ook beter op .

Gr Peter Gerda en Bjorn.

• 10 Juli 2014 - 23:11

Jacqueline :

Heyy poes hang on hé....
    Probeer die knop om te zetten en te genieten van jouw avontuur, because probely this is once in a life time!! Enjoy, hier loopt niemand weg en daar gaat zo'n mooie wereld voor je open, het zou zo zonde zijn wanneer je achteraf spijt krijgt..
    Ben enorm trots op je en zelfs GEZOND jaloers

• 10 Juli 2014 - 23:13

Jacqueline :

Duhhhhh zijn m'n kusjes weg